Cenderawasih

Foto saya
kota kinabalu,, Sabah, Malaysia
Suka pada dunia korporat-membuatkan diri lebih matang. Suka pada Pengcapan awam-membuatkan minda terbuka menerima pandangan. Suka pada seni sastera-membuatkan dalaman perasaan diluahkan dalam pancaran tersirat. Pemilik hati yang bergelar HambaNYA.

Sabtu, 15 September 2012

itu hanya sementara.




...lebih kurang dalam pukul 12 tengahari, aku menghadap lappy tercinta....hari ini antara hari penentu masa depanku (ku kira-hanya anggapanku yang dhaif sahaja)...
pabila ku lihat keputusan itu,hatiku hiba..kurasa dunia gelap sementara. pelbagai persoalan sehingga ruangan menyoal tentang kekuasaan ilahi menghantui fikiranku, menterjah masuk seiring dengan bisiskan syaitan.sungguh.aku sedih.  ku lihat dan ku dengar ramai yang senasib denganku...adakah ini sahaja noktah untuk semua ini?? 
..mungkin ada yang mengerti entri kali ini dan mungkin juga terngangah tidak faham apakah tujuan ku tulis entri ini..namun jawapan dan segala persoalan akan ku rungkai sementara lagi.tunggu sahaja. ku biarkn dahulu awan mendung menggelapkn dunia ini, sementara hujan, pelangi dan akhirnya mentari akn muncul semula.itu ku pasti.
..semoga esok dan hari2 seterusnya baik2 sahaja.
Assalamualaikum wbt. Semoga anda dan kita semua dirahmati.amin


    -Ku insafi segala dosa2ku padaMU ya Rabbi-
 
 Itu pasti!

 - Terlalu panjang perjalanan ini, dan ku tak tahu apa yang aan belaku dihujungnya, sebb itu kita manusia perlu berusaha, berusaha dan berusaha..selebihnya tawakkal! -
 
 
 

Tiada ulasan: