Cenderawasih

Foto saya
kota kinabalu,, Sabah, Malaysia
Suka pada dunia korporat-membuatkan diri lebih matang. Suka pada Pengcapan awam-membuatkan minda terbuka menerima pandangan. Suka pada seni sastera-membuatkan dalaman perasaan diluahkan dalam pancaran tersirat. Pemilik hati yang bergelar HambaNYA.

Ahad, 29 April 2012

Bengkel Puisi Lagu di UMS.

28 April 2012..
Menghadiri 1 Bengkel Puisi di UMS, Sabah.. Teruja untuk ikut bersama...Bengkel sngat menarik dan pelbagai info dan tips aku pelajari dari En. Awang Karim terutama membuat puisi untuk dilagukan. hebat! tapi, Aku masih belum ada kemampuan... belum ade bakat lagi...mungkin suatu hari nanti.:)

Apapun...memori Bengkel tidak aku tinggalkan begitu sahaja, malah aku membuat 1 Puisi spontan dan mendapat komen postitif dari En.Awng.  Ya. Cukup memberi dorongan dan semangat agar cinta seni  terus mekar~ ^_^

Tiada ulasan: